Sabtu, 24 September 2016

Tangga Lagu POP Indonesia September 2016

Ini adalah album yang paling banyak dijual sepanjang sejarah muzik Indonesia. Bintang-bintang di langit yang dijual 3 juta salinan, maklumat, kira-kira 2.7 juta album yang dijual di negara ini, selebihnya dijual dalam negara seperti Malaysia, Brunei Darusallam dan Singapura jiran. Fenomenalnya, ia dijual sebanyak album tengah-tengah kegilaan nombor cetak rompak yang semakin meningkat.

Kemudian bagaimana untuk mendapatkan album terlaris 25? Pertama sekali, kami meminta anda untuk beberapa syarikat rakaman, album, apa-apa nombor jualan yang tinggi. Terpelihara angka-angka jualan, kami meminta juga sedikit muzik kanan wartawan memahami lika benar twists dunia Lagu POP Indonesia tempatan. Satu lagi cara, melalui carian dalam Sastera. Semua muzik artikel, terutama yang berkaitan dengan angka jualan album.
Tangga Lagu POP Indonesia September 2016
Utopia - Takkan Abadi
The Overtunes - Sayap Pelindungmu
Once - Simphony Yang Indah
Chrisye - Menjadi Seperti Yang Kau Minta
Novi Ayla - Cintai Aku Karena Allah
Celine Dion - The Power Of Love
Dewa - Risalah Hati
Samsons - Kenangan Terindah
Stinky - Mungkinkah
Armada - Katakan Sejujurnya
Jamrud - Pelangi Di Matamu
Siti Nurhaliza ft Cakra Khan - Seluruh Cinta
Seventeen - Selalu Mengalah
Kerispatih - Demi Cinta
DMassiv - Esok Kan Bahagia feat Ariel Giring Momo

Menentukan 25 album terlaris di dunia muzik sepanjang Tangga Lagu POP Indonesia sejarah Indonesia bukanlah mudah. Jujur, Terdapat tiada data yang sah tentang berapa banyak jualan album yang dijual juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar